bg_image
دیدگاه‌ها برای آگهی مناقصه عمومی پیمانکاری عملیات های باغی ، زراعی ، گلخانه ای و حفاظت بصورت حجمی (نوبت دوم) بسته هستند
Posted By

مدیر سایت

آگهی مناقصه عمومی پیمانکاری عملیات های باغی ، زراعی ، گلخانه ای و حفاظت بصورت حجمی (نوبت دوم)

آگهی مناقصه عمومی پیمانکاری عملیات های باغی ، زراعی ، گلخانه ای و حفاظت بصورت حجمی (نوبت دوم)
  • شرکت باغداری و زراعت مشهد در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه عمومی در نوبت دوم نسبت به انتخاب پیمانکار جهت عملیات حجمی کاشت ، داشت و برداشت و حفاظت واحدهای خود را در مناطق چناران (استقلال ، ظفر) ، فریمان (مجتمع ایثار) و قوچان (وحدت) براساس اسناد مناقصه اقدام نماید.
  • لذا پیمانکاران واجد شرایط که در زمینه فوق دارای تخصص و تجربه کافی می باشند ، می توانند اسناد مناقصه را از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ بصورت حضوری در محل دفتر شرکت با پرداخت هزینه مربوطه (به مبلغ ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال )، دریافت و پس از تکمیل ، درخواست کتبی خود را با ذکر قیمت حداکثر تا ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ به دفتر شرکت واقع در مشهد ، بلوار دانشجو ، نبش دانشجو ۱۵ ، ساختمان آراکس ، طبقه سوم ، واحد ۳۰۳ تحویل نمایند . جلسه مناقصه راس ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ در محل دفتر شرکت برگزار می گردد .
  • حضور متقاضی در جلسه و ارائه سپرده بصورت ضمانت نامه بانکی یا چک و یا ارائه فیش واریز نقدی به مبلغ ۳٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و فرم تکمیل شده شرایط مناقصه الزامی می باشد .متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های ۰۹۱۵۱۵۰۳۳۰۳ و ۳۸۶۶۱۵۹۳ تماس حاصل نمایند.
شرکت باغداری و زراعت مشهد