bg_image
دیدگاه‌ها برای آگهی مناقصه عمومی خرید ،نصب و راه اندازی سیستم مه پاش (فوگر) (نوبت اول) بسته هستند
Posted By

مدیر سایت

آگهی مناقصه عمومی خرید ،نصب و راه اندازی سیستم مه پاش (فوگر) (نوبت اول)

آگهی مناقصه عمومی خرید ،نصب و راه اندازی سیستم مه پاش (فوگر) (نوبت اول)

شرکت باغداری و زراعت مشهد (سهامی خاص) در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه عمومی در نوبت اول نسبت به خرید ،نصب و راه اندازی سیستم مه پاش (فوگر) به صورت کامل (شامل پمپ ها و کلیه اتصالات) به منظور استفاده در گلخانه هیدروپونیک طرح اسپانیایی به مساحت ۶۳۰۰۰مترمربع اقدام نماید.
  • لذا تامین کنندگان واجد شرایط که در زمینه فوق دارای تخصص و تجربه کافی می باشند ، می توانند اسناد مناقصه را از تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ بصورت حضوری در محل دفتر شرکت با پرداخت هزینه مربوطه(به مبلغ ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال )،دریافت و پس از تکمیل ، درخواست کتبی خود را با ذکر قیمت حداکثر تا ساعت ۱۲ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ به دفتر شرکت واقع در مشهد ، بلوار دانشجو ، نبش دانشجو ۱۵ ، ساختمان آراکس ، طبقه سوم ، واحد ۳۰۳ تحویل نمایند .
  • جلسه مناقصه راس ساعت ۱۳ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ در محل دفتر شرکت برگزار می گردد . حضور متقاضی در جلسه و ارائه سپرده بصورت ضمانت نامه بانکی یا چک تضمین شده بانکی و یا ارائه فیش واریز نقدی به مبلغ ۲٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و فرم تکمیل شده شرایط مناقصه الزامی می باشد .
  • متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های ۰۹۱۵۸۰۲۵۳۸۵ ، ۰۹۳۵۶۹۹۵۱۰۵ و ۳۸۶۶۱۵۹۳ واحد بازرگانی، تماس حاصل نمایند.